Варіанти проведення тренінгу:

  • ON-SITE: в офісі замовника
  • CLASSROOM: в офісі центру
  • LIVE ONLINE: дистанційно

3000 грн - 5 годин


ЗАМОВИТИ

На тренінгах розглядаються кейси зі створення бренду «з нуля», а також ребрендингу.



Цільова аудиторія Приватні підприємці,

Бренд-менеджери,

Продакт-менеджери,

КАМ,

Представники агенств

Результати тренінгу Після закінчення тренінгу у Вас буде сформоване розуміння ключових етапів, які не можна пропустити під час запуску нового бренду / продукту, а також елементів ефективної взаємодії як всередині компанії, так і з споживачем, для досягнення очікуваного результату.
Зміст тренінгу

1. З чого починаємо роботу над поставленим завданням? Маркетингові дослідження і як вони допомагають у вирішенні завдання

2. Визначення R & R і на скільки це важливо. Етапи побудови ефективної команди для роботи над завданням. Маркетинг чи продаж, кому коректніше поставити це завдання?

3. Маркетінг-мікс. Приклади ефективної побудови маркетинг-міксу в залежності від ступеня впізнаваності бренду.

4. Класична омана великих компаній або чим відрізняється іміджева рекламна кампанія від рекламної кампанії, що продає. Чи можна виключити витрати на іміджеву рекламну кампанію, забезпечивши при цьому ефективний запуск бренду на ринку.

5. Ефективні інструменти рекламного просування. Сучасні тренди онлайн комерції і чи варто бігти до програміста для створення сайту.

Тривалість 5 годин
Вартість 3000 грн

ЗАМОВИТИ

  • Досвід роботи на ринку споживчої електроніки більше 15 років.
  • Популяризація світових брендів та вивід нових брендів на ринок України
  • Стратегічне бізнес планування. Формування маркетингової стратегії компанії, моделі дистрибуції.
  • Сучасні тренди онлайн бізнесу та їх застосування.